UPC Polska miał 264 tys. abonentów telewizji cyfrowej na koniec I kw.'10

...

10.05.2010 | aktual.: 10.05.2010 17:23

10.05. Warszawa (PAP) - UPC miała 264 tys. abonentów telewizji cyfrowej na koniec pierwszego kwartału 2010 roku - podał UPC Polska w komunikacie prasowym.

"Zgodnie z wynikami ogłoszonymi przez Liberty Global, Inc., UPC Polska miało na koniec pierwszego kwartału 2010 roku 1.013.100 abonentów usługi telewizyjnej, w tym 264.000 klientów telewizji cyfrowej, co oznacza wzrost o 34.600 klientów usługi cyfrowej w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2010 roku" - podała spółka.

Na koniec pierwszego kwartału 2010 roku, UPC Polska miało 475.100 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, czyli więcej o 14.500 w stosunku do danych z końca 2009 roku.

Liczba klientów usługi telefonicznej UPC Polska wzrosła w przeciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku o 15.100 i na koniec pierwszego kwartału wyniosła 199.000.

UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach.

Na koniec 2009 roku z usług UPC korzystało 1.090.500 klientów, w tym 229.400 abonentów telewizji cyfrowej UPC, 460.600 internetu i 183.900 telefonu.(PAP)

bas/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdaspółka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)