Trwa ładowanie...
d3bs2w8

W II kw. oglądalność TVN spadła do 15,4 proc., a grupy do 20,7 proc.

1.7.Warszawa (PAP) - W drugim kwartale 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 15,4 proc. z 17,2 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 20,7...

d3bs2w8
d3bs2w8

1.7.Warszawa (PAP) - W drugim kwartale 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 15,4 proc. z 17,2 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 20,7 proc. z 22,3 proc. - podała TVN na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.

Polsat zmniejszył swój całodobowy udział w II kwartale do 14,8 proc. z 16,4 proc.

W peak time (18:00-23:00) w II kwartale udział grupy TVN spadł do 23,1 proc. z 24,7 proc., a TVN do 18,8 proc. z 20,7 proc. W tym czasie Polsat zmniejszył oglądalność do 15,8 proc. z 19,6 proc.

W II kwartale oglądalność TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 16,5 proc. z 17,9 proc. rok wcześniej, a w peak timie zmalała do 19,6 proc. z 20,9 proc.

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 17,3 proc. z 19,4 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 18,2 proc. z 22,5 proc.

pif/ gor/

d3bs2w8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3bs2w8