W II kw. oglądalność TVN spadła do 15,4 proc., a grupy do 20,7 proc.
1.7.Warszawa (PAP) - W drugim kwartale 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 15,4 proc. z 17,2 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 20,7...
01.07.2009 | aktual.: 01.07.2009 16:39
1.7.Warszawa (PAP) - W drugim kwartale 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 15,4 proc. z 17,2 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 20,7 proc. z 22,3 proc. - podała TVN na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
Polsat zmniejszył swój całodobowy udział w II kwartale do 14,8 proc. z 16,4 proc.
W peak time (18:00-23:00) w II kwartale udział grupy TVN spadł do 23,1 proc. z 24,7 proc., a TVN do 18,8 proc. z 20,7 proc. W tym czasie Polsat zmniejszył oglądalność do 15,8 proc. z 19,6 proc.
W II kwartale oglądalność TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 16,5 proc. z 17,9 proc. rok wcześniej, a w peak timie zmalała do 19,6 proc. z 20,9 proc.
W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 17,3 proc. z 19,4 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 18,2 proc. z 22,5 proc.
pif/ gor/