Trwa ładowanie...
dydahe2

W kwietniu największe cennikowe wpływy z reklam miał TVN

7.5.Warszawa (PAP) - W kwietniu 2009 roku największe cennikowe
wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one
294,04 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów),...

dydahe2
dydahe2

7.5.Warszawa (PAP) - W kwietniu 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 294,04 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 12,4 proc. więcej, niż w kwietniu 2008 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie raportu TNS OBOP.

Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, której wypływy spadły o 23,7 proc. do 194,1 mln zł.

Przychody trzeciej TVP1 wzrosły w kwietniu o 34,6 proc. do 164,4 mln zł, a TVP2 zwiększyły się o 26 proc. do 110,4 mln zł.(PAP)

bas/ gor/

dydahe2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dydahe2