W lipcu oglądalność TVN spadła r/r do 12,2 proc. z 12,8 proc.

02.08. Warszawa (PAP) - W lipcu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 12,2 proc. z 12,8 proc. rok wcześniej - podał TVN w komunikacie prasowym, na podstawie...

02.08.2010 | aktual.: 02.08.2010 15:08

02.08. Warszawa (PAP) - W lipcu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 12,2 proc. z 12,8 proc. rok wcześniej - podał TVN w komunikacie prasowym, na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.

Całodobowy udział Polsatu spadł w lipcu do 12,9 proc. z 14,2 proc., udział TVP1 nie zmienił się i wyniósł 19,4 proc., a TVP2 również nie zmienił się i wyniósł 14,3 proc.

W peak-time (18.00-23.00) w lipcu udział kanału TVN spadł do 16,2 proc. z 16,9 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu spadła do 13,3 proc. z 14,4 proc., TVP1 wzrosła do 22,1 proc. z 20,5 proc., a TVP2 do 15,2 proc. z 14,9 proc.

W lipcu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła do 13,0 proc. z 12,7 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zwiększyła się do 16,4 proc. z 15,9 proc.

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 14,8 proc. z 16,5 proc., zaś w peak-timie zmniejszył się do 14,9 proc. z 16,8 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 16,4 proc. z 17,2 proc., a w peak-timie zwiększyła do 20,1 proc. z 18,2 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 13,7 proc. z 13,8 proc., a w peak-timie zmniejszył się do 14,9 proc. z 15,1 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo wzrósł w lipcu do 15,8 proc. z 15,4 proc., a w peak-timie wzrósł do 20,5 proc. z 19,6 proc. rok wcześniej.(PAP)

bas/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdatvn
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)