Trwa ładowanie...
dqiaaph

W lutym największe cennikowe wpływy z reklam miał Polsat, TVN drugi

5.3 Warszawa (PAP) - W lutym 2009 roku największe cennikowe wpływy
z reklam wśród stacji telewizyjnych miał Polsat i wyniosły one
141,3 mln zł, czyli o 13 proc. mniej niż rok...

dqiaaph
dqiaaph

5.3 Warszawa (PAP) - W lutym 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał Polsat i wyniosły one 141,3 mln zł, czyli o 13 proc. mniej niż rok wcześniej - podał Presserwis na podstawie raportu AGB Nielsen Media Research.

Drugi był TVN, którego wypływy spadły o 8 proc. do 126,7 mln zł.

Przychody trzeciej TVP1 wzrosły w lutym tego roku o 14 proc. do 115,8 mln zł, a TVP2 zwiększyły się o 21 proc. do 77,2 mln zł.(PAP)

epo/ jtt/

dqiaaph
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dqiaaph