W lutym największe cennikowe wpływy z reklam miał Polsat, TVN drugi
5.3 Warszawa (PAP) - W lutym 2009 roku największe cennikowe wpływy
z reklam wśród stacji telewizyjnych miał Polsat i wyniosły one
141,3 mln zł, czyli o 13 proc. mniej niż rok...
05.03.2009 | aktual.: 05.03.2009 10:13
5.3 Warszawa (PAP) - W lutym 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał Polsat i wyniosły one 141,3 mln zł, czyli o 13 proc. mniej niż rok wcześniej - podał Presserwis na podstawie raportu AGB Nielsen Media Research.
Drugi był TVN, którego wypływy spadły o 8 proc. do 126,7 mln zł.
Przychody trzeciej TVP1 wzrosły w lutym tego roku o 14 proc. do 115,8 mln zł, a TVP2 zwiększyły się o 21 proc. do 77,2 mln zł.(PAP)
epo/ jtt/