W tyg. zakończonym 01.01 Polsat miał 39,1 mln zł wpływów z reklam, TVN 33,7 mln zł
05.01. Warszawa (PAP) - W dniach 26 grudnia - 1 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 23,1 proc., co...
05.01.2012 | aktual.: 05.01.2012 15:23
05.01. Warszawa (PAP) - W dniach 26 grudnia - 1 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 23,1 proc., co oznacza ok. 39,1 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 20 proc., czyli wpływami rzędu 33,7 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 16,4 mln zł, czyli ponad 9,7-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 11,9 mln zł, co daje blisko 7,1-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się TV4, której przychody reklamowe wyniosły ok. 4,1 mln zł. Oznacza to, że miała ona ponad 2,4 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 169,2 mln zł wobec 245,6 mln zł tydzień wcześniej.
Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (PAP)
jow/ jtt/