Trwa ładowanie...
d2trqdn

W tyg. zakończonym 02.06 Polsat miał 74,99 mln zł wpływów z reklam, TVN 72,83 mln zł

06.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 27 maja do 2 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,85 proc., co oznacza 74,99...

d2trqdn
d2trqdn

06.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 27 maja do 2 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,85 proc., co oznacza 74,99 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 16,37 proc., czyli wpływami rzędu 72,83 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 32,29 mln zł, czyli 7,26 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 31,06 mln zł, co daje 6,98 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, którego przychody reklamowe wyniosły 11,27 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,53 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 444,98 mln zł wobec 467,89 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ ana/

d2trqdn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2trqdn