W tyg. zakończonym 05.05 Polsat miał 77,09 mln zł wpływów z reklam, TVN 73,86 mln zł
09.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 29 IV do 5 V największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,79 proc., co oznacza 77,09 mln zł...
09.05.2013 | aktual.: 09.05.2013 14:38
09.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 29 IV do 5 V największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,79 proc., co oznacza 77,09 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 17,04 proc., czyli wpływami rzędu 73,86 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 37,84 mln zł, czyli 8,73 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 29,57 mln zł, co daje 6,82 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,42 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,17 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 433,36 mln zł wobec 423,43 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ osz/