W tyg. zakończonym 06.10 TVN miał 81,53 mln zł wpływów z reklam, Polsat 70,96 mln zł
10.10. Warszawa (PAP) - W dniach od 30 września do 6 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 16,87 proc., co oznacza...
10.10.2013 | aktual.: 10.10.2013 10:38
10.10. Warszawa (PAP) - W dniach od 30 września do 6 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 16,87 proc., co oznacza 81,53 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 14,68 proc., czyli wpływami rzędu 70,96 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 44,33 mln zł, czyli 9,17 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 37,49 mln zł, co daje 7,76 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 14,11 mln zł. Oznacza to, że miała 2,92 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 483,31 mln zł wobec 436,88 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ osz/