W tyg. zakończonym 07.08 Polsat miał 31,0 mln zł wpływów z reklam, TVN 28,5 mln zł
12.08. Warszawa (PAP) - W dniach 1-7 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,9...
12.08.2011 | aktual.: 12.08.2011 10:08
12.08. Warszawa (PAP) - W dniach 1-7 sierpnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych po raz kolejny zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,9 proc., co daje około 31,0 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 15,5 proc., czyli wpływami rzędu 28,5 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 18,7 mln zł, czyli niemal 10,2-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły blisko 15,6 mln zł, co daje 8,5-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 7,3 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 4,0 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 183,5 mln zł wobec 198,9 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
kuc/ asa/