Trwa ładowanie...
d1onwkp

W tyg. zakończonym 07.10 TVN miał 81,39 mln zł wpływów z reklam, Polsat 64,66 mln zł

11.10. Warszawa (PAP) - W dniach od 1 do 7 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,83 proc., co...

d1onwkp
d1onwkp

11.10. Warszawa (PAP) - W dniach od 1 do 7 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,83 proc., co oznacza 81,39 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 14,96 proc., czyli wpływami rzędu 64,66 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 42,78 mln zł, czyli 9,9 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 35,25 mln zł, co daje 8,16 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 10,14 mln zł. Oznacza to, że miała ona 2,35 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 432,23 mln zł wobec 374,1 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ asa/

d1onwkp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1onwkp