W tyg. zakończonym 09.12. TVN miał 66,43 mln zł wpływów z reklam, Polsat 42,97 mln zł

13.12. Warszawa (PAP) - W dniach od 3 do 9 XII największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,84 proc., co oznacza 66,43 mln zł...

13.12. Warszawa (PAP) - W dniach od 3 do 9 XII największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,84 proc., co oznacza 66,43 mln zł wpływów. Drugie miejsce zająłPolsat z udziałem na poziomie 11,54 proc., czyli wpływami rzędu 42,97 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 34,87 mln zł, czyli 9,36 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 28,51 mln zł, co daje 7,66 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, której przychody reklamowe wyniosły 10,39 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,79 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 372,45 mln zł wobec 421,21 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)