W tyg. zakończonym 1.04 Polsat miał 75,11 mln zł wpływów z reklam, TVN 73,06 mln zł

04.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 26 marca do 1 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,15 proc., co...

04.04.2012 | aktual.: 04.04.2012 17:38

04.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 26 marca do 1 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,15 proc., co oznacza 75,11 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 18,63 proc., czyli wpływami rzędu 73,06 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 35,26 mln zł, czyli 8,99 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 26,28 mln zł, co daje 6,7 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,67 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,47 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 392,24 mln zł wobec 393,45 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)