Trwa ładowanie...
d3vol8q

W tyg. zakończonym 14.04 TVN miał 73,13 mln zł wpływów z reklam, Polsat 62,1 mln zł

18.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 8 do 14 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,8 proc., co oznacza 73,13 mln zł...

d3vol8q
d3vol8q

18.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 8 do 14 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,8 proc., co oznacza 73,13 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 15,11 proc., czyli wpływami rzędu 62,1 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 36,67 mln zł, czyli 8,92 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 28,17 mln zł, co daje 6,86 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,04 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,2 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 410,9 mln zł wobec 399,19 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kuc/

d3vol8q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3vol8q