W tyg. zakończonym 14.10 TVN miał 80,64 mln zł wpływów z reklam, Polsat 62,99 mln zł
18.10. Warszawa (PAP) - W dniach od 8 do 14 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,36 proc., co...
18.10. Warszawa (PAP) - W dniach od 8 do 14 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,36 proc., co oznacza 80,64 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 14,34 proc., czyli wpływami rzędu 62,99 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 44,36 mln zł, czyli 10,1 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 36,27 mln zł, co daje 8,26 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 10,27 mln zł. Oznacza to, że miała ona 2,34 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 439,24 mln zł wobec 432,23 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
kam/ asa/