W tyg. zakończonym 17.07 Polsat miał 30,8 mln zł wpływów z reklam, TVN 25,7 mln zł
21.07. Warszawa (PAP) - W dniach 11-17 lipca tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15 proc., co daje...
21.07.2011 | aktual.: 21.07.2011 10:23
21.07. Warszawa (PAP) - W dniach 11-17 lipca tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15 proc., co daje około 30,8 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 12,58 proc., czyli wpływami rzędu 25,7 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 22,4 mln zł, czyli niemal 11-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły blisko 18 mln zł, co daje ok. 8,8-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 7,8 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 3,8 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 204,4 mln zł wobec 202,3 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
jow/ jtt/