W tyg. zakończonym 18.03 Polsat miał 75,79 mln zł wpływów z reklam, TVN 75,19 mln zł

22.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 12 do 18 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,12 proc., co oznacza...

22.03.2012 | aktual.: 22.03.2012 09:53

22.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 12 do 18 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,12 proc., co oznacza 75,79 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 18,97 proc., czyli wpływami rzędu 75,19 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 36,65 mln zł, czyli 9,25 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 26,65 mln zł, co daje 6,72 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,53 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,41 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 396,3 mln zł wobec 386,91 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ ana/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)