W tyg. zakończonym 18.11. TVN miał 85,69 mln zł wpływów z reklam, Polsat 55,95 mln zł

22.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 12 do 18 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,40 proc., co oznacza...

22.11.2012 | aktual.: 22.11.2012 13:53

22.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 12 do 18 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,40 proc., co oznacza 85,69 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 12,67 proc., czyli wpływami rzędu 55,95 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 44,23 mln zł, czyli 10,01 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 38,07 mln zł, co daje 8,62 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, której przychody reklamowe wyniosły 10,61 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,40 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 441,71 mln zł wobec 427,55 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)