W tyg. zakończonym 22.07 TVN miał 27,72 mln zł wpływów z reklam, Polsat 27,69 mln zł
26.07. Warszawa (PAP) - W dniach od 16 do 22 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 13,27 proc., co oznacza...
26.07.2012 | aktual.: 26.07.2012 12:08
26.07. Warszawa (PAP) - W dniach od 16 do 22 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 13,27 proc., co oznacza 27,72 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 13,25 proc., czyli wpływami rzędu 27,69 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 17,29 mln zł, czyli 8,27 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 12,66 mln zł, co daje 6,06 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,2 mln zł. Oznacza to, że miał on 3,45 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 208,94 mln zł wobec 205,1 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
kam/ asa/