Trwa ładowanie...
d1p9mfm

W tyg. zakończonym 22.12 TVN miał 82,12 mln zł wpływów z reklam, Polsat 47,33 mln zł

30.12. Warszawa (PAP) - W dniach od 16 do 22 grudnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 20,06 proc., co oznacza 82,12 mln zł...

d1p9mfm
d1p9mfm

30.12. Warszawa (PAP) - W dniach od 16 do 22 grudnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 20,06 proc., co oznacza 82,12 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 11,56 proc., czyli wpływami rzędu 47,33 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 2 z kwotą 32,18 mln zł, czyli 7,86 proc. udziału.

Czwarta była TVP 1, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 31,51 mln zł, co daje 7,7 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 9,64 mln zł. Oznacza to, że miała 2,36 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 409,39 mln zł wobec 418,36 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ osz/

d1p9mfm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1p9mfm