Trwa ładowanie...
d1omeaz

W tyg. zakończonym 24.03 TVN miał 86,5 mln zł wpływów z reklam, Polsat 67,28 mln zł

28.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 18 do 24 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,81 proc., co oznacza 86,5 mln zł...

d1omeaz
d1omeaz

28.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 18 do 24 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,81 proc., co oznacza 86,5 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 15,41 proc., czyli wpływami rzędu 67,28 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 43,37 mln zł, czyli 9,94 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 36,56 mln zł, co daje 8,37 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 10,09 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,31 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 436,57 mln zł wobec 436,94 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ osz/

d1omeaz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1omeaz