Trwa ładowanie...
d2vnat2

W tyg. zakończonym 25.03 TVN miał 75,24 mln zł wpływów z reklam, Polsat 75,21 mln zł

29.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 19 do 25 marca największe wpływy z reklamy miał TVN, wyniosły one 75,24 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z minimalnie niższymi...

d2vnat2
d2vnat2

29.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 19 do 25 marca największe wpływy z reklamy miał TVN, wyniosły one 75,24 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z minimalnie niższymi wpływami rzędu 75,21 mln zł. Szacunkowe udziały obu stacji w wydatkach reklamowych wyniosły po 19,12 proc. - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 35,29 mln zł, czyli 8,97 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 26,74 mln zł, co daje 6,8 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,6 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,44 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 393,45 mln zł wobec 396,3 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ ana/

d2vnat2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2vnat2