W tyg. zakończonym 25.11. TVN miał 85,55 mln zł wpływów z reklam, Polsat 55,17 mln zł

28.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 19 do 25 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,24 proc., co oznacza...

28.11.2012 | aktual.: 28.11.2012 14:53

28.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 19 do 25 listopada największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,24 proc., co oznacza 85,55 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 12,41 proc., czyli wpływami rzędu 55,17 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 44,81 mln zł, czyli 10,08 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 38,02 mln zł, co daje 8,55 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, której przychody reklamowe wyniosły 12,59 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,83 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 444,65 mln zł wobec 441,71 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)