W tyg. zakończonym 28.10 TVN miał 79,37 mln zł wpływów z reklam, Polsat 60,97 mln zł

05.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 22 do 28 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,16 proc., co...

05.11.2012 | aktual.: 05.11.2012 11:53

05.11. Warszawa (PAP) - W dniach od 22 do 28 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,16 proc., co oznacza 79,37 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 13,95 proc., czyli wpływami rzędu 60,97 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 45,33 mln zł, czyli 10,37 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 36,15 mln zł, co daje 8,27 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 10,01 mln zł. Oznacza to, że miała ona 2,29 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 437,13 mln zł wobec 435,69 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)