W tyg. zakończonym 29.01 Polsat miał 35,67 mln zł wpływów z reklam, TVN 32,07 mln zł

03.02. Warszawa (PAP) - W dniach 23-29 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,35 proc., co oznacza ok....

03.02.2012 | aktual.: 03.02.2012 16:08

03.02. Warszawa (PAP) - W dniach 23-29 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,35 proc., co oznacza ok. 35,67 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 14,71 proc., czyli wpływami rzędu 32,07 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 19,63 mln zł, czyli blisko 9 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 14,83 mln zł, co daje 6,8 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 6,01 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,76 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 218,08 mln zł wobec 220,75 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)