W tyg. zakończonym 3.03 TVN miał 64,14 mln zł wpływów z reklam, Polsat 57,74 mln zł

07.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 25 lutego do 3 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,49 proc., co oznacza 64,14...

07.03.2013 | aktual.: 07.03.2013 15:38

07.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 25 lutego do 3 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,49 proc., co oznacza 64,14 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 15,75 proc., czyli wpływami rzędu 57,74 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 33,91 mln zł, czyli 9,25 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 29,56 mln zł, co daje 8,06 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 7,43 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,03 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 366,90 mln zł wobec 315,33 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ ana/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)