W tyg. zakończonym 30.10 TVN miał 78,7 mln zł wpływów z reklam, Polsat 75,1 mln zł
03.11. Warszawa (PAP) - W dniach 24-30 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł niemal...
03.11.2011 | aktual.: 03.11.2011 09:38
03.11. Warszawa (PAP) - W dniach 24-30 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł niemal 19,7 proc., co oznacza ok. 78,7 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie bliskim 18,8 proc., czyli wpływami rzędu 75,1 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 46,1 mln zł, czyli 11,5-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 34,1 mln zł, co daje ponad 8,5-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły ok. 12,7 mln zł. Oznacza to, że miała ona blisko 3,2 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 400,3 mln zł wobec 407,4 mln zł tydzień wcześniej.
Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (PAP)
jow/ ana/