W tyg. zakończonym 30.12. TVN miał 46,23 mln zł wpływów z reklam, Polsat 40,69 mln zł
02.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 24 do 30 XII największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,84 proc., co oznacza 46,23 mln zł...
02.01.2013 | aktual.: 02.01.2013 14:53
02.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 24 do 30 XII największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,84 proc., co oznacza 46,23 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 16,58 proc., czyli wpływami rzędu 40,69 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 26,22 mln zł, czyli 10,69 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 15,45 mln zł, co daje 6,3 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Discovery, której przychody reklamowe wyniosły 5,99 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,44 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 245,39 mln zł wobec 342,18 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ osz/