Trwa ładowanie...
d2o9pyn

W tyg. zakończonym 31.03 TVN miał 87,11 mln zł wpływów z reklam, Polsat 69,01 mln zł

04.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 25 do 31 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 20,87 proc., co oznacza 87,11 mln zł...

d2o9pyn
d2o9pyn

04.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 25 do 31 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 20,87 proc., co oznacza 87,11 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 16,53 proc., czyli wpływami rzędu 69,01 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 37,66 mln zł, czyli 9,02 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 30,53 mln zł, co daje 7,31 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 10,01 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,40 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 417,36 mln zł wobec 436,57 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ asa/

d2o9pyn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2o9pyn