W tyg. zakończonym 7.07 TVN miał 30,85 mln zł wpływów z reklam, Polsat 28,14 mln zł
12.07. Warszawa (PAP) - W dniach od 1 do 7 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 12,50 proc., co oznacza 30,85 mln zł...
12.07. Warszawa (PAP) - W dniach od 1 do 7 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 12,50 proc., co oznacza 30,85 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 11,40 proc., czyli wpływami rzędu 28,14 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 19,27 mln zł, czyli 7,81 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 17,36 mln zł, co daje 7,04 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,93 mln zł. Oznacza to, że miał on 3,21 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 246,84 mln zł wobec 390,38 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ ana/