W tyg. zakończonym 8.04 TVN miał 67,05 mln zł wpływów z reklam, Polsat 62,69 mln zł
12.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 2 do 8 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,99 proc., co oznacza...
12.04.2012 | aktual.: 12.04.2012 09:08
12.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 2 do 8 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,99 proc., co oznacza 67,05 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 17,75 proc., czyli wpływami rzędu 62,69 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 27,95 mln zł, czyli 7,92 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 19,32 mln zł, co daje 5,47 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 8,9 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,52 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 353,13 mln zł wobec 392,24 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)
kam/ ana/