Wartość reklamy internetowej ciągle rośnie

1 mld złotych! Tyle wg wstępnych szacunków PricewaterhouseCoopers (PwC) wynieść może wartość reklamy internetowej w 2008 r. Wysoka dynamika wzrostu wskazuje, że internet już w tym roku osiągnie drugą pozycję jako medium reklamowe, tuż za telewizją.

10.02.2009 | aktual.: 10.02.2009 12:20

src="http://i.wp.pl/a/f/gif/21665/20090210_reklama_180.gif"/> 1 mld złotych! Tyle wg wstępnych szacunków PricewaterhouseCoopers (PwC) wynieść może wartość reklamy internetowej w 2008 r. Wysoka dynamika wzrostu wskazuje, że internet już w tym roku osiągnie drugą pozycję jako medium reklamowe, tuż za telewizją.

Prognozy na temat przyszłości reklamy w sieci, mimo iż stale obniżane ze względu na kryzys, nadal brzmią optymistycznie dla internetu. Eksperci domu mediowego Starlink prognozują wzrost wartości rynku reklamy w Polsce w 2009 r. maksymalnie o 3%, co przypisują zwiększonym wydatkom na reklamę w sieci – jej wartość wzrośnie o 15-18%.

src="http://i.wp.pl/a/f/gif/21665/20090210_internetstandard_22.gif"/>, magazyn nowej gospodarki, który od kilku lat organizuje cenione w branży konferencje, przygotował kolejne cykliczne wydarzenie związane z szeroko pojętym e-marketingiem. Konferencja adstandard 2009. Nowe horyzonty reklamy online (26-27 lutego) ma na celu przybliżenie jej uczestnikom możliwości skutecznego wykorzystania ograniczonych budżetów reklamowych, które jak przewidują eksperci będą w dużej mierze „przesuwane” z reklamy tradycyjnej do internetowej.

Co będzie reklamowym hitem w internecie w 2009 r.?
Być może wreszcie reklama wideo. O stopniowo zdobywającym zaufanie reklamodawców formacie wideo opowie Bartosz Drozdowski (ARBOinteractive Polska), a potencjał „branded entertainment” oraz fenomen internetowych seriali przybliżą : Marcin Męczkowski (A2Multimedia), Kamil Przełęcki (Agora) oraz Anna Sakowicz (Mindshare).

Nowe zaawansowane możliwości targetowania w aspekcie nanotargetingu przedstawi Izabela Pasterz (MySpace Polska).

Czy rok 2009 upłynie pod znakiem poszukiwań magicznej recepty na monetyzację społeczności? O potencjale serwisów społecznościowych jako medium reklamowego, które kreuje nowe kanały dotarcia z przekazem reklamowym do konsumentów będą mówili m.in.: Rafał Agnieszczak (Fotka.pl) oraz Marcin Dobrzyniecki (Nasza-klasa).

Nad strategią w czasach kryzysu oraz wpływem sytuacji gospodarczej na funkcjonowanie agencji interaktywnych zastanawiać się będą: Olgierd Cygan (Digital One), Marek Piotrowski (FireFly Creation) oraz Michał Tober (WP.pl).

Konferencje organizowane przez Internet Standard dają możliwość zapoznania się z ciekawymi case’ami kampanii reklamowych oraz niepowtarzalną szansę nieformalnych dyskusji, spotkań, wymiany doświadczeń oraz nawiązania kontaktów biznesowych.

Konferencja adstandard 2009. Nowe horyzonty reklamy online kierowana jest szczególnie do pracowników działu marketingu, domów mediowych, agencji interaktywnych, menedżerów marketingu i sprzedaży oraz osób odpowiedzialnych za markę lub produkt.

Patronatem branżowym konferencji jest PBI oraz IAB Polska. Patronat medialny objęły serwisy IDG.pl, WP, Interia, Bankier, o2.pl oraz Onet.

Konferencja 26 – 27 lutego 2009 r. Miejsce: Warszawa, Budynek Agory ul. Czerska 8/10 Organizator: Internet Standard Szczegóły i zgłoszenia: http://www.internetstandard.pl/konferencje/adstandard2009/pp/default.html

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)