Trwa ładowanie...
d1gguto

Wpływy reklamowe TVN wzrosły o 3,4 proc. w okresie I-V

07.06. Warszawa (PAP) - Od stycznia do maja 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 1,21 mld zł (dane nie uwzględniają...

d1gguto
d1gguto

07.06. Warszawa (PAP) - Od stycznia do maja 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 1,21 mld zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 3,4 proc. więcej niż rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 1,12 mld zł, czyli o 20,7 proc. wyższe niż w 2009 roku.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 892 mln zł, czyli o 24,8 proc. wyższą niż rok wcześniej. Czwarta TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 16 proc. do poziomu 570 mln zł.

Na piątym miejscu był TV Puls z 237,4 mln zł, którego przychody reklamowe wzrosły o 165,5 proc.(PAP)

epo/ ana/

d1gguto
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1gguto