Wpływy reklamowe TVN wzrosły o 7,9 proc. w okresie I-VII'10
03.08. Warszawa (PAP) - Od stycznia do lipca 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN i wyniosły one 1,623 mld zł (dane nie...
03.08. Warszawa (PAP) - Od stycznia do lipca 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN i wyniosły one 1,623 mld zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 7,9 proc. więcej niż rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.
Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 1,569 mld zł, czyli o 19,6 proc. wyższe niż w takim samym okresie 2009 roku.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 1,207 mld zł, czyli o 30,2 proc. wyższą niż rok wcześniej. Czwarta TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 29,4 proc. do poziomu 794 mln zł.
Na piątym miejscu była VIVA Polska, której przychody reklamowe wzrosły o 68,1 proc. do z 328,3 mln zł.(PAP)
bas/ gor/