Trwa ładowanie...
d27l3vj

Wpływy reklamowe TVN wzrosły o 7,9 proc. w okresie I-VII'10

03.08. Warszawa (PAP) - Od stycznia do lipca 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN i wyniosły one 1,623 mld zł (dane nie...

d27l3vj
d27l3vj

03.08. Warszawa (PAP) - Od stycznia do lipca 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN i wyniosły one 1,623 mld zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 7,9 proc. więcej niż rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 1,569 mld zł, czyli o 19,6 proc. wyższe niż w takim samym okresie 2009 roku.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 1,207 mld zł, czyli o 30,2 proc. wyższą niż rok wcześniej. Czwarta TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 29,4 proc. do poziomu 794 mln zł.

Na piątym miejscu była VIVA Polska, której przychody reklamowe wzrosły o 68,1 proc. do z 328,3 mln zł.(PAP)

bas/ gor/

d27l3vj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d27l3vj

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj