Trwa ładowanie...
dpm9bja

Wpływy z reklam "Gazety Wyborczej" wzrosły w 2008 r. o 1,1 proc.

21.1.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety
Wyborczej" wzrosły w całym 2008 roku o 1,1 proc. w ujęciu rocznym,
"Rzeczpospolitej" wzrosły o 1,2...

dpm9bja
dpm9bja

21.1.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" wzrosły w całym 2008 roku o 1,1 proc. w ujęciu rocznym, "Rzeczpospolitej" wzrosły o 1,2 proc., "Dziennika" wzrosły o 26,8 proc., zaś "Faktu" wzrosły o 13,7 proc. - podały Wirtualnemedia.pl powołując się na dane Expert Monitora.

Wpływy reklamowe wszystkich monitorowanych dzienników w 2008 roku wzrosły o 5,4 proc. do 2,747 mld zł z 2,608 mld zł.

"Gazeta Wyborcza", wydawana przez Agorę, zwiększyła w 2008 roku cennikowe wpływy z reklam do 1,01 mld zł z 998,1 mln zł.

Na drugim miejscu był dziennik "Polska" wydawany przez Polskapresse, którego przychody reklamowe wyniosły w 2008 roku 332,7 mln zł. Polskapresse rozpoczęła wydawanie ogólnopolskiego dziennika "Polska" w październiku 2007 roku.

dpm9bja

Na trzecim miejscu znalazł się "Dziennik", wydawany przez Axel Springer Polska, a jego wpływy reklamowe wyniosły 213,4 mln zł wobec 168,3 mln zł rok wcześniej.

Czwarte miejsce przypadło "Faktowi", wydawanemu przez Axel Springer Polska, który zanotował przychody z reklam na poziomie 190,3 mln zł wobec 167,3 mln zł.

Na piąte miejsce (z drugiego) spadła "Rzeczpospolita" (Presspublica), której wpływy z reklam wyniosły 186,7 mln zł wobec 184,4 mln zł rok wcześniej.(PAP)

bas/ jtt/

dpm9bja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dpm9bja