Wskaźnik medialności recesji w V wzrósł o 12 proc. mdm - PRESS-SERVICE
11.06. Warszawa (PAP) - Wskaźnik medialności recesji wzrósł w maju o 12 proc. mdm i osiągnął wartość 382 punktów, najwięcej od lutego 2012 roku - wynika z raportu firmy...
11.06.2013 | aktual.: 11.06.2013 13:53
11.06. Warszawa (PAP) - Wskaźnik medialności recesji wzrósł w maju o 12 proc. mdm i osiągnął wartość 382 punktów, najwięcej od lutego 2012 roku - wynika z raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Jak podała firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w maju w prasie i internecie pojawiło się aż 3,1 tys. tekstów dotyczących recesji - najwięcej od 15 miesięcy.
"Pomimo tego, względnie wysoka wartość WMR (w porównaniu do ostatnich miesięcy) w dalszym ciągu znajduje się w granicach interpretowanych przez analityków jako spokój" - napisano w komunikacie.(PAP)
jba/ asa/