Wskaźnik medialności recesji w VI spadł o 26 proc. mdm - PRESS-SERVICE

...

16.07.2013 | aktual.: 16.07.2013 16:08

16.07. Warszawa (PAP) - Wskaźnik medialności recesji spadł w czerwcu o 26 proc. mdm i osiągnął wartość 282 pkt - wynika z raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Jak podała firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w maju w prasie i internecie pojawiło się aż 2166 tekstów dotyczących recesji.

"W czerwcu WMR obniżył się dokładnie o 100 punktów. Media przestały sobie zaprzątać głowę problemem recesji. Pytanie tylko, czy jest to podyktowane głównie czynnikami sezonowymi, czy też polepszającymi się wskaźnikami gospodarczymi, które nie nakazują już w tak intensywny sposób uświadamiać czytelników o nadchodzącym pogorszeniu się sytuacji" - napisano w komentarzu. (PAP)

map/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
finanseusługiankiety
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)