Würth Polska chce kontynuować ekspansję otwierając cztery nowe sklepy rocznie
Warszawa, 24.07.2015 (ISBnews) - Würth Polska liczy na utrzymanie dynamiki wzrostu wyników z ubiegłego roku, kiedy odnotowano 10% wzrostu sprzedaży i chce co roku powiększać swoją sieć o cztery nowe sklepy wobec 16 istniejących obecnie, poinformował ISBnews dyrektor generalny Würth Polska Jarosław Nowitzki.
"Rok 2014 był kolejnym bardzo dobrym rokiem dla Würth Polska. Odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o prawie 10%, natomiast zyski firmy wzrosły o ponad 30%. Dotychczasowe wyniki dają nam podstawy, by sądzić, że 2015 nie będzie gorszy. Nasz plan jest prosty - stawiamy na rozwój i jesteśmy gotowi na nowe wyzwania. Będziemy kontynuować rozbudowę sieci sklepów dla profesjonalistów, by być jeszcze bliżej klienta. Do 16 już działających w ciągu najbliższych tygodni dojdą dwa nowe. Plany są takie, by w każdym roku otworzyć 4 nowe sklepy" - powiedział ISBnews Nowitzki.
Dodał, że na koniec lata spółkę czeka przeprowadzka do nowej siedziby. "Rozwijamy się, pozyskujemy nowych klientów, poszerzamy współpracę z obecnymi, więc potrzebujemy większej i bardziej nowoczesnej przestrzeni magazynowo-logistycznej, a także wygodnych biur dla naszych pracowników. W kolejne 25-lecie wchodzimy pełni optymizmu" - dodał dyrektor generalny Würth Polska.
Firma podaje, że nieprzerwanie od dekady ma dodatni wynik finansowy.
Würth to marka obecna w 80 krajach na wszystkich kontynentach. W tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia istnienia na polskim rynku. Specjalizuje się w technikach montażu oraz sprzedaży narzędzi. W swojej ofercie posiada ponad 100 tys. produktów oraz patentów dla branży motoryzacyjnej, metalowej, budowlanej i meblowej.
Sebastian Gawłowski
(ISBnews)