Za darmo w Biedronce. A sklep będzie szukał jeszcze na to chętnych

Biedronka chce rozdawać towar za darmo. Tyle że nie wszystkim i nie wszystko. Niedługo ruszyć ma testowanie produktów, które mogą trafić na biedronkowe półki - dowiedziała się WP.PL

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Sebastian Ogórek

Takiej akcji jeszcze w Polsce nie było. Według informacji WP.PL Biedronka chce prosić klientów o testowanie produktów. Testerzy mają otrzymać dżemy, chusteczki higieniczne czy nową wędlinę, a następnie je oceniać. Produkty, które uzyskają największe uznanie w oczach testujących, trafią do sprzedaży we wszystkich sklepach portugalskiej sieci dyskontów.

- Postanowiliśmy uważniej wsłuchać się w twój głos, poznać preferencje i gusta. Jako Tester Biedronki masz możliwość oceniania smaków i wariantów różnorodnych produktów - głosi ulotka informująca o akcji.

Na potrzeby sprawdzania nowości powstanie specjalna podstrona internetowa. Na razie jeszcze nie działa, ale podejrzewamy, że ruszy już niedługo. Przypomnijmy, że Biedronka na początku kwietnia odświeżyła swoją witrynę, umożliwiając m.in. tworzenie list zakupów czy oglądanie filmików z przepisami kulinarnymi. O sprawie informował serwis hotmoney.pl.

Najprawdopodobniej testowanie ma być kolejnym projektem angażującym klientów. Przed miesiącem sieć zapowiedziała, że w niedługim czasie będzie chciała pojawić się na portalach społecznościowych.

Po co Biedronce testowanie? Sieć od kilku lat walczy już nie tylko ceną, ale też jakością. Chce sprawdzać, jak jej produkty są przyjmowane. I jak sprzedawać mogą się nowości. Gdy zamawia się do 2400 sklepów nowy rodzaj sera, to lepiej żeby został on pozytywnie przyjęty. Dotąd w wybranych placówkach nowości wykładano na półkę i sprawdzano, jak się sprzedają. Teraz sieć dostanie jeszcze informacje zwrotną od klientów.

Najprawdopodobniej sieć będzie produkty do testowania rozdawać za darmo. Być może odebrać będzie je można pocztą. Biedronka w ten sposób testowała już swoje pieluszki. Sporą partię wysłała do blogerek parentingowych. Z kolei wybierając nowy smak chipsów, zorganizowała specjalny konkurs i także rozdawała przekąski za darmo.

Te akcje były jednak incydentalne i prowadzone na małą skalę. Skoro teraz Biedronka dla testowania uruchamia kampanię ulotkową, to można podejrzewać, że szukać będzie nie kilkudziesięciu czy kilkuset testerów, ale kilku tysięcy. Co ciekawe na potrzeby akcji stworzono nawet specjalne nowe logo sieci.

Wybrane dla Ciebie
Dubajskie przysmaki pod cmentarzem. Ceny jedzenia w Warszawie
Dubajskie przysmaki pod cmentarzem. Ceny jedzenia w Warszawie
300 tys. zł wsparcia dla rolników. Termin już za niecałe trzy tygodnie
300 tys. zł wsparcia dla rolników. Termin już za niecałe trzy tygodnie
Nadchodzi nowy portal ZUS-u. Zastąpi dotychczasowy system
Nadchodzi nowy portal ZUS-u. Zastąpi dotychczasowy system
Awaria BLIK-a. Problemy z generowaniem kodów i płatnościami
Awaria BLIK-a. Problemy z generowaniem kodów i płatnościami
Wielka akcja policji. Trzynaście kobiet zatrzymanych w całej Polsce
Wielka akcja policji. Trzynaście kobiet zatrzymanych w całej Polsce
To hit cmentarzy. "Najlepszym rozwiązaniem byłoby ich wycofanie"
To hit cmentarzy. "Najlepszym rozwiązaniem byłoby ich wycofanie"
1900 wakatów. Biedronka rekrutuje w całym kraju. Oto stawki na start
1900 wakatów. Biedronka rekrutuje w całym kraju. Oto stawki na start
Podwyżki w mieście wojewódzkim. Radni za wyższymi podatkami
Podwyżki w mieście wojewódzkim. Radni za wyższymi podatkami
Szukają ludzi do pracy. Oferują 115 tys. zł i mieszkanie za darmo
Szukają ludzi do pracy. Oferują 115 tys. zł i mieszkanie za darmo
Ktoś chciał zrobić krzywdę dzieciom. Śledztwo stanęło. Oto dlaczego
Ktoś chciał zrobić krzywdę dzieciom. Śledztwo stanęło. Oto dlaczego
Zmiany w prawie. Od nowego roku zakazy dotyczące ogrodzeń i bram
Zmiany w prawie. Od nowego roku zakazy dotyczące ogrodzeń i bram
Ksiądz nielegalnie zamontował fotowoltaikę. Teraz musi ją usunąć
Ksiądz nielegalnie zamontował fotowoltaikę. Teraz musi ją usunąć