To jest noweŻabka planuje podbój handlu na dworcach, stacjach metra i przejściach podziemnych

Żabka planuje podbój handlu na dworcach, stacjach metra i przejściach podziemnych

Sieć sklepów Żabka chce zerwać z łatką sklepów osiedlowych. Pomóc jej w tym ma zwiększenie liczby punktów w tzw. punktach tranzytowych. Pierwsze placówki testowe na dworcach w Warszawie okazały się sporym sukcesem, co skłoniło sieć do inwestowania w kolejne.

Żabka planuje podbój handlu na dworcach, stacjach metra i przejściach podziemnych
Źródło zdjęć: © Wikimedia Commons CC BY
oprac. KRO

27.09.2019 | aktual.: 08.05.2022 16:35

Nowy koncept sklepów będzie się nazywać Żabka Galaxy. O planach spółki poinformowała Anna Grabowska, wiceprezes i szefowa działu zakupów Żabka Polska. W rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl przedstawiła korzyści dla klientów – m.in. bogactwo asortymentów nowych sklepów, które będą przewyższały wielkością dotychczasowe punkty.

– Naszym nowym formatem, który już niebawem będzie bardziej widoczny w Warszawie, będą sklepy w tzw. punktach tranzytowych, takich jak metro, dworce, pasaże pod drogami. Będą to nowe formaty - mniejsze, często z ograniczonym zapleczem, ale tam, gdzie naprawdę jest bardzo duży ruch klientów. Tam będziemy wchodzić – powiedziała Grabowska.

Wiceprezes Żabki wskazała, że początkowo sieć kojarzona była przede wszystkim ze sklepami osiedlowymi, to jednak później rozszerzyła działalność o sklepy trafikowe (przy deptakach i głównych ulicach). Dzisiaj Żabki można znaleźć również w kurortach czy galeriach handlowych.

– Dzisiaj jesteśmy w tych lokalizacjach bardzo widoczni, kierujemy naszą ekspansję wszędzie tam, gdzie jest klient. Interesują nas wszelkie miejsca, gdzie są klienci, którzy mają potrzebę, żeby zjeść szybko, którzy chcą złapać produkt i spożyć go po drodze – podkreśla Grabowska.

W drugiej połowie 2018 roku na stacjach metra Dworzec Wileński oraz Stadion Narodowy ruszyły testowe sklepy Żabki przy tzw. punktach tranzytowych. Chociaż nie kupimy w nich alkoholu, to jednak posiadają one bogatą ofertę przekąsek oraz dań gotowych. Koncept okazał się sukcesem, dlatego spółka będzie sukcesywnie zwiększać liczbę podobnych punktów.

Żabka posiada już w Polsce ponad 5,8 tys. placówek, które prowadzi ponad 4 tys. franczyzobiorców. W tym roku jest planowane otwarcie sklepu numer 6000.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (13)