Trwa ładowanie...

Żabka planuje podbój handlu na dworcach, stacjach metra i przejściach podziemnych

Sieć sklepów Żabka chce zerwać z łatką sklepów osiedlowych. Pomóc jej w tym ma zwiększenie liczby punktów w tzw. punktach tranzytowych. Pierwsze placówki testowe na dworcach w Warszawie okazały się sporym sukcesem, co skłoniło sieć do inwestowania w kolejne.

Żabka planuje podbój handlu na dworcach, stacjach metra i przejściach podziemnychŹródło: Wikimedia Commons CC BY
d2fy34a
d2fy34a

Nowy koncept sklepów będzie się nazywać Żabka Galaxy. O planach spółki poinformowała Anna Grabowska, wiceprezes i szefowa działu zakupów Żabka Polska. W rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl przedstawiła korzyści dla klientów – m.in. bogactwo asortymentów nowych sklepów, które będą przewyższały wielkością dotychczasowe punkty.

– Naszym nowym formatem, który już niebawem będzie bardziej widoczny w Warszawie, będą sklepy w tzw. punktach tranzytowych, takich jak metro, dworce, pasaże pod drogami. Będą to nowe formaty - mniejsze, często z ograniczonym zapleczem, ale tam, gdzie naprawdę jest bardzo duży ruch klientów. Tam będziemy wchodzić – powiedziała Grabowska.

Wiceprezes Żabki wskazała, że początkowo sieć kojarzona była przede wszystkim ze sklepami osiedlowymi, to jednak później rozszerzyła działalność o sklepy trafikowe (przy deptakach i głównych ulicach). Dzisiaj Żabki można znaleźć również w kurortach czy galeriach handlowych.

Zobacz także: Handel i transport w dołku. "To sygnał, że idzie spowolnienie"

– Dzisiaj jesteśmy w tych lokalizacjach bardzo widoczni, kierujemy naszą ekspansję wszędzie tam, gdzie jest klient. Interesują nas wszelkie miejsca, gdzie są klienci, którzy mają potrzebę, żeby zjeść szybko, którzy chcą złapać produkt i spożyć go po drodze – podkreśla Grabowska.

d2fy34a

W drugiej połowie 2018 roku na stacjach metra Dworzec Wileński oraz Stadion Narodowy ruszyły testowe sklepy Żabki przy tzw. punktach tranzytowych. Chociaż nie kupimy w nich alkoholu, to jednak posiadają one bogatą ofertę przekąsek oraz dań gotowych. Koncept okazał się sukcesem, dlatego spółka będzie sukcesywnie zwiększać liczbę podobnych punktów.

Żabka posiada już w Polsce ponad 5,8 tys. placówek, które prowadzi ponad 4 tys. franczyzobiorców. W tym roku jest planowane otwarcie sklepu numer 6000.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d2fy34a
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2fy34a