ABC Data liczy na co najmniej 2,5‑krotny rdr wzrost sprzedaży Colorovo w II pół.'12

24.10. Warszawa (PAP) - ABC Data liczy na co najmniej 2,5-krotny wzrost sprzedaży i zysków ze sprzedaży Colorovo w II połowie 2012 roku w porównaniu do II połowy ubiegłego roku....

24.10.2012 | aktual.: 24.10.2012 12:38

24.10. Warszawa (PAP) - ABC Data liczy na co najmniej 2,5-krotny wzrost sprzedaży i zysków ze sprzedaży Colorovo w II połowie 2012 roku w porównaniu do II połowy ubiegłego roku. Zysk ze sprzedaży produktów Colorovo powinien w tym okresie osiągnąć podobną dynamikę - poinformowali na środowej konferencji prasowej przedstawiciele ABC Data. Linia Colorovo rozszerzy się o kolejne produkty i grupy produktowe, do końca roku planowany jest co najmniej jeden debiut.

"16 miesięcy od debiutu, marka Colorovo jest wieloproduktowa i zapewnia ABC Dacie osiąganie wysokich marż. Po sześciu miesiącach tego roku pod względem wartości osiąganej marży zajmuje 14. miejsce wśród 416 linii produktowych grupy. W każdym miesiącu 2012 roku projekt wypracował dodatni wynik finansowy, nie obciążał wyników ABC Daty i pokazał zdolność do finansowania własnego rozwoju" - powiedział na konferencji prasowej Dobrosław Wereszko.

"Oczekujemy, że sprzedaż Colorovo w II półroczu 2012 roku będzie co najmniej 2,5-krotnie wyższa niż w II półroczu 2011 roku. W kwotach realizowanej marży, dynamika będzie podobna, a nawet lepsza. W kolejnych okresach liczymy na dalszy wzrost sprzedaży i marży" - dodał.

Wereszko poinformował, że wpływ Colorovo na EBITDA ABC Daty rośnie. Od 2014 roku udział marki w wyniku powinien być "wyraźnie widoczny".

Colorovo planuje rozszerzenie oferty produktowej o sprzęt IT i towarzyszące mu akcesoria, elektronikę użytkową oraz akcesoria do urządzeń mobilnych.

"Chcemy zaskoczyć nowościami w grupie elektroniki użytkowej i akcesoriów do urządzeń mobilnych. Już w ciągu kilku tygodni pokażemy nowy produkt. Co najmniej jednak grupa produktowa zadebiutuje jeszcze w 2012 roku, potem systematycznie będziemy rozszerzać ofertę" - powiedział Grzegosz Skobel, product manager ABC Data.

"W 2013 roku na koniec każdego kwartału będziemy mieli coś do powiedzenia w tej kwestii" - dodał Dobrosław Wereszko. (PAP)

mto/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
hurtabc data sainformatyka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)