Trwa ładowanie...
d38tfrn

Agora zmienia szacunki dot. rynku reklamy w '11; wydatki reklamowe wzrosną o 3-5 proc.

13.05. Warszawa (PAP) - Niska dynamika wzrostu wydatków reklamowych w I kwartale 2011 r. sprawiła, że Agora zmieniła w tej kwestii swoje przewidywania na cały rok. Zdaniem spółki,...

d38tfrn
d38tfrn

13.05. Warszawa (PAP) - Niska dynamika wzrostu wydatków reklamowych w I kwartale 2011 r. sprawiła, że Agora zmieniła w tej kwestii swoje przewidywania na cały rok. Zdaniem spółki, całkowite wydatki reklamowe w Polsce w 2011 r. wzrosną o ok. 3-5 proc. z 7,7 mld zł w 2010 roku - poinformowała Agora w komentarzu do wyników.

Medium, w którym wartość wydatków na reklamę urośnie najszybciej (o około 13-15 proc.) będzie w ocenie Agory internet. Natomiast wydatki na reklamę kinową wzrosną o około 6-8 proc.

Według szacunków Agory, reklamodawcy przeznaczą na reklamę telewizyjną o 3-5 proc. więcej niż w 2010 r. podobnie jak wydatki na reklamę radiową. Z kolei na reklamę zewnętrzną spółki wydadzą około 2-4 proc. więcej środków.

Spółka zakłada, że 2011 r. przyniesie ograniczenie budżetów reklamowych w prasie. Wydatki na reklamę w dziennikach zmniejszą się o około 7-9 proc., a na reklamę w czasopismach o około 1-3 proc.

W komentarzu do wyników za 2010 r. Agora prognozowała, że w 2011 roku całkowite wydatki na reklamę wzrosną o około 6-7 proc. (PAP)

jow/ ana/

d38tfrn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d38tfrn