Alma Market planuje uruchomienie programu motywacyjnego na lata 2013-2015

31.05. Warszawa (PAP) - Alma Market chce uruchomić program opcji menedżerskich dla zarządu i kluczowych pracowników spółki na lata 2013-2015. W ramach programu spółka mogłaby...

31.05.2013 | aktual.: 31.05.2013 18:23

31.05. Warszawa (PAP) - Alma Market chce uruchomić program opcji menedżerskich dla zarządu i kluczowych pracowników spółki na lata 2013-2015. W ramach programu spółka mogłaby wyemitować do 200.000 akcji nowej emisji - podała Alma Market w projektach uchwał na walne zgromadzenie zwołane na 27 czerwca.

Zgodnie z projektem uchwały program opcji menedżerskich miałby być podzielony na trzy roczne okresy. Akcje obejmowane byłyby przez uprawnionych pracowników po cenie emisyjnej równej cenie nominalnej, czyli po 1 zł.

W projekcie uchwały spółka podała proponowane warunki uruchomienia programu na poszczególne lata. W 2013 roku celem menedżerów miałby być 15-proc. wzrost kursu akcji spółki, co najmniej 8-proc. wzrost rocznych przychodów i zysku brutto oraz co najmniej 300-proc. wzrost zysku netto.

Uruchomienie programu za rok 2014 miałoby być warunkowane wzrostem kursu akcji o 25 proc. w stosunku do średniej z ostatniego miesiąca 2012 roku, wzrostem łącznych przychodów i zysku brutto w latach 2013-2014 do poziomu co najmniej 125 proc. tych wyników za rok 2012 oraz 900-proc. wzrostem łącznego zysku netto za lata 2013-2014 wobec wyniku netto za 2012 rok.

Warunkiem przyznania akcji na 2015 rok byłby natomiast 35 proc. wzrost kursu Almy w porównaniu do ostatniego miesiąca 2012 roku, 250-proc. wzrost przychodów i zysku brutto spółki łącznie w latach 2013-2015 w porównaniu do roku 2012 oraz poprawa łącznego wyniku netto za lata 2013-2015 wobec roku 2012 o 1800 proc.

W 2012 roku Alma Market wypracowała 1,529 mld zł przychodów, 15,6 mln zł zysku brutto oraz 14,7 mln zł zysku netto. (PAP)

kuc/ ana/

Źródło artykułu:PAP
krakchemakcjonariathandel
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)