ArchiDoc zwiększył przychody o ok. 20% w 2015 r.

Warszawa, 15.02.2016 (ISBnews) - Przychody ze sprzedaży ArchiDoc - spółki specjalizującej się w usługach zarządzania dokumentami i obsługi back-office - wzrosły wstępnie o około 20% w 2015 roku, poinformowała spółka. Był to udany rok dla całej branży, podkreśla firma.  

15.02.2016 | aktual.: 15.02.2016 12:53

"W 2015 roku ArchiDoc pozyskał rekordową ilość nowych klientów. Wśród nich znalazły się także podmioty z branż, które wcześniej wykazywały stosunkowo niewielkie zainteresowanie outsourcingiem, jak administracja, energetyka i sektor medyczny" - powiedział prezes spółki Konrad Rochalski, cytowany w komunikacie.

Według spółki dobrym sygnałem dla rynku po roku 2015 jest rozwój usług obejmujących obsługę procesów biznesowych (BPO).

"BPO od kilku lat jest tożsame z wielkim międzynarodowym sukcesem Polski. Globalne koncerny z USA, Europy i Azji realizują u nas swoje procesy, wysyłając miliardy elektronicznych dokumentów i informacji wymagających przeprocesowania. Z kolei nasze rodzime firmy wciąż są nieufne wobec tego typu rozwiązań i z założenia obsługują większość procesów samodzielnie. To rynek o ogromnym potencjalne dla polskich firm BPO" - czytamy dalej.

"Oferta międzynarodowych centrów BPO działających w Polsce jest bardzo atrakcyjna cenowo dla globalnych koncernów. Dla polskich firm nie jest to już tak opłacalne rozwiązanie. Stwarza to ogromną szansę dla polskich dostawców BPO. Dla ArchiDoc rok 2015 przyniósł kilka ciekawych umów z klientami, zarówno z kraju, jak i zagranicy" - dodał Rochalski w komunikacie.

Największy potencjał rozwoju w 2016 roku stwarza obszar obsługi procesów biznesowych oraz automatyzacji obiegu spraw w organizacjach. Od głównych graczy na rynku będzie zależało jak z tej szansy skorzystają w kolejnych latach, podsumowuje ArchiDoc.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)