Armatura liczy, że sprzedaż segmentu ceramiki sanitarnej wyniesie ponad 40 mln zł w '15
13.11. Warszawa (PAP) - Grupa Armatura szacuje, że nowy segment, jakim jest ceramika sanitarna, przyniesie w 2015 r. ponad 40 mln zł przychodów, przy marży na sprzedaży...
13.11.2012 | aktual.: 13.11.2012 13:53
13.11. Warszawa (PAP) - Grupa Armatura szacuje, że nowy segment, jakim jest ceramika sanitarna, przyniesie w 2015 r. ponad 40 mln zł przychodów, przy marży na sprzedaży przekraczającej 20 proc.- podała Armatura w komunikacie.
"Począwszy od sierpnia 2012 roku Grupa Armatura oferuje produkty ceramiki sanitarnej i produkty komplementarne, które będą w najbliższych latach motorem dynamiki wzrostu sprzedaży. Sprzedaż tego nowego segmentu oferty powinna w roku 2013 odpowiadać za około 9 proc. wzrostu sprzedaży Grupy Armatura. W 2015 roku sprzedaż w tym segmencie powinna przekroczyć kwotę 40 mln zł, przy marży na sprzedaży szacowanej na ponad 20 proc." - napisano w komunikacie prasowym.
Na początku sierpnia tego roku Armadimp, spółka zależna Armatury, zawarła umowę kupna zorganizowanej części przedsiębiorstwa, Zakładu Wyrobów Sanitarnych Radimp w Radomiu. Wartość umowy wyniosła 4 mln zł. Radimp jest producentem ceramicznych wyrobów sanitarnych, głównie kompaktów, misek klozetowych, umywalek, a także postumentów i półpostumentów.
Grupa Armatura zanotowała po trzech kwartałach 2012 r. 194 mln zł przychodów ze sprzedaży, 1,15 mln zł zysku operacyjnego oraz 2,72 mln zł zysku netto. W samym III kwartale zysk netto wyniósł 2,96 mln zł, EBIT 6,3 mln zł, a obroty 76,2 mln zł. (PAP)
jow/ asa/