Awaria w mBank.pl i MultiBank.pl. Strony już działają
Dziś rano nie było można dostać się na stronę internetową i do serwisu transakcyjnego mBanku. Jak sprawdzaliśmy, od 11 strona już działa.
05.04.2013 | aktual.: 05.04.2013 12:20
"Informujemy, że serwisy informacyjne i transakcyjne mBanku i MultiBanku są już dostępne dla klientów. Pieniądze klientów były i pozostają bezpieczne. Podczas utrudnień w dostępie do serwisów klienci mogli realizować operacje za pośrednictwem mLinii i MultiLinii oraz w placówkach MultiBanku. Uprzejmie przepraszamy za wcześniejsze niedogodności" - potwierdził BRE Bank w komunikacie.
Poranna awaria
Strona internetowa mBanku nie wczytywała się, a w przeglądarce pojawiała się informacja, że serwer nie odpowiada. Problem dotyczył również serwisów MultiBanku.
"Informujemy, że obecnie strony informacyjne oraz serwisy transakcyjne mBanku i MultiBanku mogą być niedostępne. Trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem ich dostępności. Klienci mogą realizować bieżące operacje za pośrednictwem operatorów mLinii (801 300 800) lub multilinii (801 300 000) - opłaty za wykonywanie czynności będą zwracane automatycznie. Autoryzacje transakcji realizowanych kartami płatniczymi mBanku i MultiBanku odbywają się bez utrudnień" - napisał dziś rano w komunikacie Krzysztof Olszewski, rzecznik Grupy BRE Banku.
Internauci wypowiadający się na profilu mBanku na Facebooku łączą problemy z atakiem DDoS na serwis aukcyjny Allegro. Atak tego typu polega na przeciążeniu serwera poprzez zapytania z wielu komputerów. Biuro prasowe BRE nie potwierdza jednak takich informacji.