Awaria w PKO BP. Przez kilka godzin nie działała bankowość internetowa i mobilna
W poniedziałek nie można się było zalogować do serwisów iPKO i IKO, należących do największego w Polsce banku. Około godziny 18 sytuacja została opanowana.
aktualizacja 18.09
Jak poinformowało nas biuro prasowe PKO BP, po awarii nie ma już śladu. Została ona naprawiona około godziny 18.
"Trwają prace modernizacyjne. Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia" - taki komunikat witał nas wcześniej, gdy próbowaliśmy zalogować się do serwisu internetowego banku.
Skargi na działanie systemu spływały m.in. na facebookowy profil PKO BP, a także na naszą platformę dziejesie.wp.pl, gdzie jeden z naszych czytelników zawiadomił nas o braku dostępu do serwisu Inteligo.
Zobacz też: Bankowość w kieszeni. Polacy coraz więcej operacji wykonują na smartfonie
Pracownicy biura prasowego banku potwierdzali w rozmowie w zmoney.pl, że są utrudnienia w dostępności do iPKO i IKO. Zapewniają że pracują nad rozwiązaniem problemu, ale nie chcą wyrokować, ile jeszcze potrwa naprawa. "Pracujemy nad tym, żeby było to jak najszybciej" - usłyszeliśmy.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl