Awaria w PKO BP. Przez kilka godzin nie działała bankowość internetowa i mobilna

W poniedziałek nie można się było zalogować do serwisów iPKO i IKO, należących do największego w Polsce banku. Około godziny 18 sytuacja została opanowana.

Awaria w PKO BP. Przez kilka godzin nie działała bankowość internetowa i mobilna
Źródło zdjęć: © PKO BP/screenshot | PKO BP/screenshot
Tomasz Sąsiada

03.12.2018 | aktual.: 05.12.2018 12:40

aktualizacja 18.09

Jak poinformowało nas biuro prasowe PKO BP, po awarii nie ma już śladu. Została ona naprawiona około godziny 18.

"Trwają prace modernizacyjne. Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia" - taki komunikat witał nas wcześniej, gdy próbowaliśmy zalogować się do serwisu internetowego banku.

Skargi na działanie systemu spływały m.in. na facebookowy profil PKO BP, a także na naszą platformę dziejesie.wp.pl, gdzie jeden z naszych czytelników zawiadomił nas o braku dostępu do serwisu Inteligo.

Pracownicy biura prasowego banku potwierdzali w rozmowie w zmoney.pl, że są utrudnienia w dostępności do iPKO i IKO. Zapewniają że pracują nad rozwiązaniem problemu, ale nie chcą wyrokować, ile jeszcze potrwa naprawa. "Pracujemy nad tym, żeby było to jak najszybciej" - usłyszeliśmy.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:dziejesie.wp.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (125)