Awaria w Santander Bank Polska usunięta. Można logować się do systemu
Bankowość elektroniczna w Santander Bank Polska wróciła do normy. Przed południem problem z zalogowaniem się mieli nie tylko klienci, którzy chcieli dokonać transakcji, ale też rodzice, którzy planowali złożenie wniosku dziś, w dniu startu naboru wniosków o pieniądze.
01.07.2019 | aktual.: 01.07.2019 16:11
Po południu udało się usunąć utrudnienia w serwisie transakcyjnym Santander. Bank przepraszał, a klienci nie kryli irytacji. Tym bardziej, że dziś jest pierwszy dzień na składanie wniosków o wypłatę świadczenia Rodzina 500+ także na pierwsze dziecko, a klienci Santander Bank Polska mnie mogą tego zrobić za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
Komentujący zwracają uwagę, że "przerw technicznych" lub po prostu awarii jest w ostatnich miesiącach zbyt wiele. Zdaniem niektórych sytuacja pogorszyła się po zmianie właściciela. Poprosiliśmy o komentarz dział prawny Santander Bank Polska. Opublikujemy go, gdy tylko do otrzymamy.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl