Trwa ładowanie...
dhriadu
dhriadu

Bank Pocztowy wprowadzi markę mobilną enveloBank w połowie 2016 roku

Warszawa, 24.11.2015 (ISBnews) - Bank Pocztowy pracuje nad uruchomieniem bankowości mobilnej pod marką enveloBank, która uzupełni ofertę grupy Poczty Polskiej i rozszerzy grupę klientów banku. Start nowego projektu, który połączy usługi pocztowo-kurierskie z bankowo-ubezpieczeniowymi przewidziany jest na połowę przyszłego roku, poinformował prezes Szymon Midera. 
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
dhriadu

"Podjęliśmy decyzję, aby nie budować bankowości mobilnej dla klientów Banku Pocztowego. Chcemy stworzyć nową markę, aby uzupełnić grupę docelową o młodszych klientów. Musimy uzupełnić nasz model biznesowy o projekt mobilny, bo inaczej za kilka lat wypadniemy z rynku. Na przełomie pierwszego i drugiego półrocza chcemy wystartować z nim" - powiedział Midera podczas konferencji prasowej.

Dodał, że w strukturze klientów Banku Pocztowego dominują klienci w wieku ok. 60 lat, zaś z grona prawie 1,5 mln klientów zaledwie ok. 200 tys. korzysta z bankowości internetowej.

enveloBank połączy usługi pocztowo-kurierskie z bankowo-ubezpieczeniowymi w mobilnym serwisie transakcyjnym. Bank zaoferuje nowe produkty oraz usługi płatnicze i cyfrowe, które będą jednym z motorów akwizycji klientów.

dhriadu

"Envelo to platforma cyfrowa, rozbudowywana przez Pocztę Polską. Chcemy wykorzystać ruch klientów Poczty Polskiej i przenieść świat płatności za rachunki do świata mobilnego. enveloBank to także integracja z usługą kurierską. Naszym celem jest, aby aktywni klienci enveloBanku nie płacili za kuriera" - powiedział Midera.

Prezes poinformował, że bank planuje kampanię promocyjną nowej marki w IV kwartale przyszłego roku i liczy na jej przełożenie na silny wzrost liczby klientów w kolejnych kwartałach.

Midera nie ujawnił, jaką kwotę bank przeznaczy na nowy projekt, ale podkreślił, że kwota ta jest już uwzględniona w budżecie na przyszły rok.

"Parametry tego projektu nie odbiegają od podobnych mobilnych projektów. To część planu finansowego, który przyjęliśmy 2 tygodnie temu. Tego typu projekty zakładają pozyskiwanie dziennie między 300 a 600 klientów. Chcielibyśmy do takiego poziomu kilkuset klientów dziennie dojść" - powiedział Midera.

Bank Pocztowy świadczy usługi finansowe w urzędach pocztowych i własnych oddziałach w całym kraju. Powstał w 1990 roku w Bydgoszczy.

(ISBnews)

dhriadu

Podziel się opinią

Share
dhriadu
dhriadu