Trwa ładowanie...

Bez patriotyzmu w biznesie

Dla zdecydowanej większości polskich producentów hasło "made in Poland" nie ma żadnej wartości sprzedażowej - wynika z sondażu Grupy IQS, przeprowadzonego dla "Pulsu Biznesu".

Bez patriotyzmu w biznesieŹródło: Thinkstockphotos
d46ns0p
d46ns0p

13 proc. polskich firm wykorzystuje polskość produktów w działaniach marketingowych, a 28 proc. zaznacza na opakowaniach polskie pochodzenie produktu.

Również polscy konsumenci na zakupach nie są patriotami. Tylko dla 7 proc. badanych miejsce produkcji towaru ma znaczenie. Największą wagę przywiązują oni do jakości kupowanego towaru (47 proc.) i ceny (28 proc.). Dla 43 proc. konsumentów pochodzenie towaru nie ma żadnego znaczenia, a 2 proc. wręcz woli towary zagraniczne.

Tymczasem w krajach zachodnich patriotyzm konsumencki to zjawisko znane od lat.

d46ns0p
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d46ns0p